پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261877
جشنواره الگوي برتر مسجد محوري و انتخاب پايگاه اسوه
تاریخ انتشار : 1402/06/05 12:21:37
نمایش : 849
جشنواره الگوي برتر مسجد محوري به منظور انتخاب پايگاه برتر و نمونه با شرکت 12 پايگاه برتر سطح شهرستان در سالن ولايت شهر فارسان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ به همت مجموعه سپاه ناحيه فارسان جشنواره الگوي برتر مسجد محوري با حضور 12 پايگاه برتر خواهر و برادر در سطح شهرستان فارسان برگزار شد. سرهنگ عليرضا عربي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در خصوص برگزاري اين جشنواره گفت: جشنواره الگوي برتر مسجد محوري با هدف انتخاب پايگاه مقاومت بسيج نمونه شهرستان از بين 50 پايگاه مقاومت بسيج برگزار گرديده است.
 
وي گفت: در اين جشنواره 12 پايگاه مقاومت بسيج برتر در سطح شهرستان شرکت کرده و گزارشي از فعاليت ها و اقدامات خود که حول محور مساجد انجام شده بود را ارائه کردند و نهايتا تيم هاي بازرسي با بررسي هاي لازم پايگاه مقاومت بسيج برتر در سطح شهرستان را انتخاب و به عنوان پايگاه نمونه به سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان معرفي خواهند کرد.
 
حجت الاسلام محسن ملک پور استاد يار شجره طيبه صالحين و امام جمعه شهر فارسان ميهمان ويژه اين جشنواره بود که ضمن بازديد از غرفه هاي پايگاه ها و عرض خداقوت و خسته نباشيد به بسيجيان در جمع ايشان گفت: در جامعه مسلمين نشاط اجتماعي وجود دارد که سفر اربعين يکي از نشانه‌هاي اين نشاط اجتماعي است. در ابتداي انقلاب مسئولين از افراد جهادي  براي مردم انتخاب مي‌شدند و درست هم همين بود. ما هم اکنون بايد برگرديم بر همين روال و در واقع اين بچه‌هاي مسجدي و بچهايي با روحيه جهادي هستند که بايد امورات را در دست بگيرند کساني که فکر جهادي دارند.
 
وي در پايان سخنان خود ضمن تشکر از فعاليت هاي بسيجيان در مساجد، نظر امام خميني(ره) را در مورد مسجد و محله بيان داشته و گفتند: محله با مسجدش و شهروندان مومن مي‌شود يک دژ محکم و ما و شما همه و همه بايد تلاش کنيم تا مساجد رونق بگيرند. نبايد مساجد تنها محل برگزاري سه نوبت نماز باشند بلکه مساجد بايد محور فعاليت ها و محور محله بشوند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html